Moji utisci nakon kritike na rad agencije za nekretnine
Jedan od komentara iz naše nedavno otvorene kategorije “Utisci potrošača” i “Ostavi svoj utisak ANONIMNO” bio je komentar nezadovoljnog klijenta u agenciji za nekretnine “Megadom” u Boru.
„Najgora agencija za prodaju nekretnina. Muvare koje deru ljude za svoju uslugu odnosno neuslugu. Glupa,nevaspitana i bezobrazna radnica. Strašno ko sve posluje u ovoj zemlji,ali ne posteno već muvažama,lažima i jadnom neuslugom.“
Nakon negativnog utiska jednog od čitaoca, otišla sam kao klijent u agenciju i razgovarala sa direktorom i radnicom. Evo šta sam sve pitala i kakav sam utisak stekla.
Pitala sam koje usluge nude i naravno koje su cene. Objasnili su mi da postoji razika ukoliko dolazim kao kupac, prodavac stana ili kao klijent za sređivanje papira oko prodaje nekretnine, bez usluga posredovanja. Takođe, imaju i ponudu za izdavanje nekretnina u ime njenog vlasnika.
Cena za posredovanje nekretnine ide na procenat – kada sklapam ugovor sa agencijom da mi oglašavaju nekretninu, dovode potencijalne kupce i slično.
Cena za obradu papira bez posredovanja nekretnine od strane agencije, odnosno ako sama nađem kupca ili nađem koji ću stan da kupim, ili u agenciju dođem samo da mi završe papire je druga.
Ukoliko izdaju nekretninu u ime vlasnika obabezno se sklapa ugovor, a na cenu se obavezno plaća porez na zakup. Ponekad dolazi do zabune klijenata, jer ovaj porez bi po pravilu trebalo da plaća vlasnik stana. Ali sa druge strane on diktira cenu i sam određjuje koliki iznos će tražiti za iznajmljivanje.
Pitala sam ih da li imaju neprijatnih situacija i na koji način ih rešavaju, da li se trude da ostanu profesionalni, čak i onda kada im je teško da budu staloženi i smireni.
Odgovori koje sam dobila bili su očekivano pozitivni, ali svakako verujem da je stuacija u kojoj se čitalac našao i zbog koje je bio revoltiran bila zaista neprijatna i za obadve strane nepredvidiva. Dešava se, naročito ako dođe do nesporazuma, a važi i za jednu i za drugu stranu.
Moj lični utisak koji sam stekla dok sam provela vreme u agenciji i razgovarala sa njima bio je da su prijatni prema klijentima, profesionalni, naročito direktor. Na postavljena pitanja zaista sam dobila sve odgovore. Radnica je bila suzdržana, ali ljubazna.
Utisci potrošača su individualni, uvek je bilo i negativnih i pozitivnih iskustava. Uvek će ih i biti.
Generalno mislim da je spas za svaki probem dobra informisanost. Sve što nekom nije jasno može i mora da pita i uvek je bolje dobiti pravi odgovor, umesto da se desi zabuna. Nije greh pitati i svako ima pravo na to, kao i da zna šta ili koliko plaća.
Podelite ovaj tekst sa vašim prijateljima na društvenim mrežama, i pratite nas na Facebooku i Instagramu.
Kakvi su vaši utisci iz ove agencije za nekretnine?
Ostavite nam anonimno svoj utisak ovde POZITIVAN ili NEGATIVAN – bilo da se radi nekoj prodavnici, butiku, kafiću, restoranu, agenciji….. Objavićemo sve anonimno i napisati povratni utisak.