Utisci potrošača

Portal kupiuboru.rs omogućio je svim posetiocima (potrošačima) da ubuduće mogu ostavljati ANONIMNO svoje komentare, primedbe i preporuke o firmama čijim proizvodima i uslugama su bili zadovoljni ili nezadovoljni. Više o tome možete saznati ovde.

    E-mail adresa

    KOPERNIKUS

    “Po dobijenom računu za mesec maj pokušao sam isti da platim preko banke gde obično plaćam sve račune. Radnica na šalteru banke rekla mi je da ne može da realizuje račun pošto nije u redu to jest po propisima koje je izdala narodna banka Srbije. Bliže rečeno upisan modul na računu (97) ne odgovara upisanim brojevima poziv na broj. Ljubazna osoba mi je objasnila da prve dve cifre u pozivu na broj odgovaraju kontrolnom broju koji izvršilac transakcije obavezno proverava da bi garantovao siguran put novca preko računa. U ovom slučaju Kopernikus je to izostavio. Pokušao sam da izvršim uplatu preko pošte Bor 1. Gde sam dobio odgovor da su upoznati sa problemom i da je moguća realizacija računa samo ako ja prekrižim na orginalnoj uplatnici modul (97) i potpišem se pored. Posle čega sistem ne vrši kontrolu a pošta ne garantuje za tačnu transakciju. Zašto ja da križam i brišem module i da se potpisujem zbog tuđe greške? Otišo sam direktno u prostorije Kopernikusa da razrešim ovaj problem. Kad sam izvadio račun da pitam gospođu na šalteru istog momenta je radnik koji je na održavanju uzeo korektor i prekrio broj modula. Niko nije hteo da potpiše ispravku na računu. Katastrofa. Gospođa na šalteru mi je rekla :”Pa šta došlo je do greške”. Odmah sam svatio da razgovaram sa nepismenim ljudima i da zato to ide kako ide. Da napomenem da stanujem u zgradi sa 43 stana a sada se na mom računu ne upisuje broj stana samo zgrade. Poštar nema vreme da proverava svako sanduče da bi utvrdio kome pripada po meni nn račun pa ga ostavlja na vidno mesto. Sudbina tog računa je neizvesna. Ovo je haos. Neznam dali ostalih 300 hiljada korisnika usluga ovog provajdera imaju slične probleme. Kad bih počeo o internetu, kvalitetu i ugovorenim brzinama trebalo bi mi više vremena i prostora.”

    MESARA YUHOR

    “Pozitivno: Radnici izuzetno ljubazni.
    Negativno: Isti radnici sa istim rukavicama seku meso I suhomesnate proizvode. To je potpuno nedopustivo. Obuka nije sprovedena kako treba.”

    ZU APOTEKA ŽIVKOVIĆ

    “Savršeno ljubazno osoblje, profesionalno i uvek ljubazne radnice, svaka čast!!! A i veliki plus je što radi do 24h. Sve je za svaku pohvalu.”

    SVETLOST NIŠ (BIVŠI SERVIS MIKI)

    “Najljubaznije osoblje, prodavci za svaku pohvalu, uslužni i stvarno nemam reči, a momci što voze robu su za svaku pohvalu, rade svoj posao zaista profesionalno. Svetlost Niš je unela svetlost u naš lep grad.”

    WIN WIN

    “To je prodavnica u kojoj se prodavci služe svakojakim manupulacijama. Gledaju da po svaku cenu prodaju svoju robu, čak i onda kada ljudi ne žele da kupe “baš taj usisivač”, iako ga svi hvale da je mnogo dobar i jak. Neljubazni su i sebčni, a poštovanje prema kupcu koji je došao da ostavi novac u njihovoj radnji, stavljaju na zadnje mesto!”

    IDEA

    “Radnici koji obavljaju poslove kasira u IDEI su najneljubazniji u odnosu na sve druge u bilo kojoj prodavnici u Boru. 
    Dobro je i što je ona u bivšoj “Zastavi” zatvorena, jer je ujedno bila i najprljavija prodavnica.”

    MAXI

    “Sve u Maxiju u Boru funkcioniše besprekorno već godinama. Bilo bi dobro da ima više tehničke i tekstilne robe, ali ne znam da li je to predviđeno za ovaj format prodavnice. Mada, uvek može da se pokuša!”

    KENGUR

    Oduševljena sam izborom robe, cenama a najviše uslugom radnica. Uvek nasmejane, uvek ljubazne. Za svaku pohvalu, svaka im čast. Kada bi na drugim mestima bar upola takvi bili… “

    METALKA

    “Pitala sam radnicu da proveri da li imaju odgovarajući broj nekih šrafova (po koje sam došla sa ocem) a radnica mi reče da ‘nema vremena da se bakće sad sa mnom’.”

    KOPERNIKUS

    “Veoma loša usluga, neažurni su radnici, ne obaveštavaju kada dođe do prekida usluge. Sramota!”

    TIS 

    “Razočarana,frapirana ,malo i besna.
    Mlada radnica sa mesare uzima nož da nareže salamu,reže stavlja nož na stranu dok meri .Na sledeći pokret nož pada na pod. Ona podiže nož uzima drugu salamu i kreće nožem da reže. Izbezumljeno je pitam da li će tim nožem da seče a ona mi odgovara da je taj jedini oštar. Nakon duže rasprave uzima drugi i besno reže salamu.
    Veoma sam razočarana uslugom u toj radnji ali do sada nisam pridavala značaj. Ovo me sada tako iznerviralo da nisam više mogla da ćutim.”

    MEGADOM

    “Najgora agencija za prodaju nekretnina. Muvare koje deru ljude za svoju uslugu odnosno neuslugu. Glupa,nevaspitana i bezobrazna radnica. Strašno ko sve posluje u ovoj zemlji,ali ne posteno već muvažama,lažima i jadnom neuslugom.”

    TURBO-TEHNIČKI PREGLED

    “Brza i kvalitetna usluga.
    Ljubazno osoblje.
    Zaista dok sam popio kafu izvršena mi je registracija. Sve preporuke.”