Evo šta u Kopernikusu kažu na primedbu nezadovoljnog potrošača

Jedna od primedba koje smo imali na sajtu u okviru rubrike UTISCI POTROŠAČA i „Ostavite utisak ANONIMNO“ bila je nezadovoljavajuća usluga kablovskog operatera Kopernikus.

Evo teksta kojim se anonimni potrošač požalio i poslao email sa prigovorom. Napisao je da je usluga operatera loša:

„Veoma loša usluga, neažurni su radnici, ne obaveštavaju kada dođe do prekida usluge. Sramota!“

Raspitala sam se kod poznanika i uopšte kod ljudi koji koriste usluge Kopernikusa, bilo da koriste usluge kablovske televizije ili usluge kućnog interneta. Glavni problem je što operater ne obaveštava kada dođe do prekida isporuke, a to se naročito odnosi na internet. Za televiziju i kanale nije bilo negativnih komentara, naprotiv, ljudi su veoma zadovoljni izborom kanala i pruženom uslugom.

Probala sam i da saznam od radnika koji su tamo zaposleni bilo kakvu informaciju. Pokušala sam da dođem do informacije o pravom razlogu nastanka ovog problema.

Pozivom na telefon nisam dobila odgovor, kao ni odgovor na poslat email. Ali, saznala sam kada smo ih lično pitala.

Evo šta su rekli – „nije do nas, tehnički problemi!“

Zvuči poznato?!

Da li je moguće da smo mi kao potrošači zaslužili ovakav sramotan odgovor?

Njihovo „nije do nas“ značilo je da signal dolazi iz centrale u Beogradu i kada dođe do prekida oni ne mogu da predvide, niti da na to utiču. 

Istražili smo i objavili tekst da bi što više građana Bora bilo upoznato sa nepoštenim ponašanjem operatera.

Svesna sam da ovim problem nije rešen, a potrošači i dalje plaćaju račune da bi dobili usluge i makar bili obavešteni ako dođe do nekih eventualnih tehničkih problema.

Da li se i vama slično dešavalo? Napišite u komentaru ako jeste ili ako nije.

Ako imate primedbe ili pozitivne pohvale i za druge poslodavce – trgovce – prodavnice u Boru, anonimno možete ostaviti komentar ovde, a mi ćemo ga objaviti i istražiti. Pogledajte ovde dosadašnje komentare čitalaca.

 

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *